Tema: Re: Klaipeda - Vilnius siandien popiet mustynes kamstyje 176km
Autorius: Faktas
Data: 2009-08-06 13:38:54
vat svieto lygintojai ir užlanksto, - jam mat būtina pasignalint ir rodyt, jog jis žino, kad pagal taisykles aš ten turiu
važiuoti, o jei nekreipi dėmesio, tai parodys, kad gali nutaranuoti, idant priduoti savo žodžiam reikšmės.
tokį debilu tik pavadint galiu.
jei kas nepatinka, kviesk policiją, fiksuok, o ne pats imkis svieto lygintojo vaidmens.
knisa jį matai labai , kad dviratis gatvėje, lyg trukdytų.. aplenkiau ir tiek jį temačiau.