Tema: Re: Klaipeda - Vilnius siandien popiet mustynes kamstyje 176km
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-08-05 12:58:26
matai, nemaza dalis neishaugo is to amziaus, kai didziausias herojus
buvo robinhudas, kovojantis pries sistema.

nors jei toks robinhudas ir butu egzistaves, siuolaikiniame pasaulyje
jam labiausiai tinkantis atitikmuo butu H.Daktaras.

bendras mentalo lygis ne ka geresnis nei "pusleta ranka prismaugsim pederasta".

p.s. dar karta ypatingai nesugebantiems skaityti - nuliaeilininkai -
dalbakai. bet volvo - toks pats dalbakas.

nesu pries "visuomenine iniciatyva", bet as uz tai, kad ji ateitu tada
kai reikia ir normalios motyvacijos deka ir tikrai gintu _visuomenes_
interesa, o ne savo uzgautas ambicijas.