Tema: Re: Klaipeda - Vilnius siandien popiet mustynes kamstyje 176km
Autorius: BigM
Data: 2009-08-05 16:53:38
"zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message
news:h5bvtk$cf3$1@trimpas.omnitel.net...
> kartais tiesiog reikia maziau parintis ir tiek.
>
> nekenti stovejimo kamshtyje? vaziuok pirmadienio ryta nuo juros. easy as
> that.
>
> dieve mano - valanda papildoma autostradoje....
>
> pikti pas mus visokie kazkokie ir daznai del kvailu dalyku.

Teisingai šneki. Pastaruoju metu užpypino gyventi ant nuolatinio streso, tai
dabar žymiai į viską ramiau reaguoju.

Va pvz. praėjusį ketvirtadienį nuvilko mano mašiną - mol per arti pėščiųjų
perėjos. Nu tikrai per arti buvo, bet pvz. šiandien kiti pasistatė dar
nepadoriau toje zonoje, bet dzin, niekas nenutempinėja :)
O negana to, kai atsiėmiau mašiną, tai ir dureles su stogu radau
sulankstytus. Tai taip dabar nesiparindamas dūxinu juos pačius už padarytą
žalą. Žiūrėsim kas gausis :)

Mindaugas