Tema: Re: Masinos perpurtymas pries tolimesne kelione
Autorius: YZF
Data: 2012-07-14 13:03:24
Tiksliai tau papasakos autorizuotas servisas kokia yra metodika
nustatinejant shkyvo bukle.

Preliminariai: ziurima kada buvo paskutini karta keistas, kiek km jau
nuvaziaves, zino servisas kiek +- tarnauja, ir ziuri kaip jis sukasi, ar
nera bjauriu pashaliniu garsu ir t.t.

Ar tu manai kad gamintojas sukonstravo ji taip, kad visi masinu savininkai
vaziuoja tol kol viskas nueina shaibom kelyje ir tada visuomet tempiamos
masinos ant tralo i servisa ir cia skaitosi normali praktika?

Seni tarybiniai metodai siuolaikinems masinoms netinka, iskaitant ir
tikrinimus, aptarnavimus, daliu keitimus.

"Dainiushas"  wrote in message news:jtr7c0$ga$1@trimpas.omnitel.net...

papasakok prašau apie škyvo aptarnavimą. apart to, kad keist gerą - bet
tokia tvarka visko labai daug reiktu keist...