Tema: Re: Masinos perpurtymas pries tolimesne kelione
Autorius: ccc
Data: 2012-07-14 09:37:03

"kastisv"  wrote in message news:jtq4ji$e45$1@trimpas.omnitel.net...

visiskai su tavim sutinku. man tenka karta du per metus po mazesne kelione i
europa. tai ka pasidarau, tai ratu balansavimas :). dabar tenka su 8 metu
senumo auto  vazinet, anksciau vaziuodavau su 15-17 metu senumo auto. aisku
jo visapusiskai tvarkingos  budavo. kazkaip proplemu niekada neuzturedavau.

Tau tiesiog pasiseke. Sena masina paprasciausiai negali buti tvarkinga.
Dainiusas uzdave gera klausima apie generatoriaus skyva kaip pvz. Kas
atsakys i sita klausima ? Va mano polo sia savaite, uzsivede - ijungiau
sviesas ir uzgeso. Dingo elektra, nei laikrodis nei signalizacija neveikia.
Kas butu numates toki reikala ? Darbines masinos akumuliatorius vidury
vasaros mire be perspejimo. Galiu vardinti ir vardinti.. Atvaziuoji  i
treniruote - viskas ok. Sedi vaziuoti atgal sankabos nera. Luzo kazkokia
diskatoriaus spyruokle..