Tema: Re: Masinos perpurtymas pries tolimesne kelione
Autorius: YZF
Data: 2012-07-14 10:10:27
Jeigu tu masina periodiskai tikrintum ir aptarnautum taip kaip gamintojas
numate, nebutu problemu nei su skyvais nei su kitais dalykais. O jeigu ir
butu koks elektros bloko gedimas, tai pakankamai retais atvejais.

Dirzelius galima pereiti ir patikrinti ju bukle. Bet gi niekas to nedaro,
todel ir vaziuoja kol nutruks.

"ccc"  wrote in message news:jtr42f$u6s$1@trimpas.omnitel.net...

"kastisv"  wrote in message news:jtq4ji$e45$1@trimpas.omnitel.net...

visiskai su tavim sutinku. man tenka karta du per metus po mazesne kelione i
europa. tai ka pasidarau, tai ratu balansavimas :). dabar tenka su 8 metu
senumo auto  vazinet, anksciau vaziuodavau su 15-17 metu senumo auto. aisku
jo visapusiskai tvarkingos  budavo. kazkaip proplemu niekada neuzturedavau.

Tau tiesiog pasiseke. Sena masina paprasciausiai negali buti tvarkinga.
Dainiusas uzdave gera klausima apie generatoriaus skyva kaip pvz. Kas
atsakys i sita klausima ? Va mano polo sia savaite, uzsivede - ijungiau
sviesas ir uzgeso. Dingo elektra, nei laikrodis nei signalizacija neveikia.
Kas butu numates toki reikala ? Darbines masinos akumuliatorius vidury
vasaros mire be perspejimo. Galiu vardinti ir vardinti.. Atvaziuoji  i
treniruote - viskas ok. Sedi vaziuoti atgal sankabos nera. Luzo kazkokia
diskatoriaus spyruokle..