Tema: Re: Masinos perpurtymas pries tolimesne kelione
Autorius: kastisv
Data: 2012-07-14 00:40:02
visiskai su tavim sutinku. man tenka karta du per metus po mazesne kelione i
europa. tai ka pasidarau, tai ratu balansavimas :). dabar tenka su 8 metu
senumo auto  vazinet, anksciau vaziuodavau su 15-17 metu senumo auto. aisku
jo visapusiskai tvarkingos  budavo. kazkaip proplemu niekada neuzturedavau.