Tema: Re: priekaba su ir be stabdziu
Autorius: LabaiNespauda
Data: 2012-06-02 10:19:40
Vokietijoj svogeris su B tranzu tempe betonke nusipirkes.
Follow me paskaiciavo abieju svorius sumoje is techpasu ir neleido toliau
vaziuot, nes niekas is 3
vaziuojanciu neturejau aukstesnes nei B.
Ir 350 eu yvirino.

"Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
šie automobiliai taip pat gali būti sujungti su priekaba, kurios
didžiausioji leidžiamoji masė didesnė kaip 750 kg, tačiau junginio
didžiausioji leidžiamoji masė turi būti ne didesnė kaip 3 500 kg