Tema: Re: priekaba su ir be stabdziu
Autorius: in_memoriam
Data: 2012-06-01 21:55:20
na kad labiau tiketina jog ponas Audrius K. teisus, viska aprase issamiai,
tik nesu tikras del termino naujoves ivestos pries "4" metus, man atrodo tai
buvo visai neseniai, nors gal jau ir keturi metai, laikas gi bega.
ir ivedant naujove buvo kalba apie tai kad palengvino salygas, nes kai kurie
kemperiai del keliu kg netilpdavo po b kategorijos aprasymu, tai va prasom
nuo siol telpa.
anksciau prie iveco ar mitsubo (kur bendra mase lygiai 3500) kabindavau 750
kg priekaba ir buvo viskas ok, dabar to daryti neteko, bet jeigu tektu ir
pasitaikytu skaityti nemokantys pareigunai domiuosi kaip reikietu jiems
paaiskinti.

BE kategorija skamba taip: "B kategorijos automobilio ir priekabos, kurios
didžiausioji leidžiamoji masė didesnė kaip 750 kg, junginiai." tai reiskia
prie fiat uno kabini traliuka ant kurio uzkrauni tranzita