Tema: Re: priekaba su ir be stabdziu
Autorius: eSSas
Data: 2012-06-01 21:13:12
2012-06-01 20:43, Audrius K. rašė:

> Ponas klystate.

Ir aciudie

> Kur nors mano zinuteje buvo keiksmazodziai?

Man irgi nebutu itin sudetinga nepatikusi asmeni "mirtinai" izeisti
isimtinai normine leksika.

> Tai jei per 3 zinutes atsirasineja ir kitus klaidina vietoj to, kad
> perskaitytu, kas jam atsakyta (gali pasitikslinti regitros puslapiuose)
> su visais paaiskinimais, ir niekaip nesupranta (nors specialiai jam
> isskaidziau punktais, kad suprastu), tai gal jau laikas issiaiskinti,
> kelias klases baiges. Nes akivaizdu, kad skaito sakinius, bet nesuprata,
> ka atskiria kabliataskiai... Na, o jei baiges daugiau kaip 4 klases, ir
> nesuprata, kas parasyta (net ir su paaiskinimais), tai diagnoze kaip ir
> aiski (laikas pas GD)

Kas nuosirdziai knisa KET kureju triuso vaisiuose, tai kad kazka kazkur
reikia sifruoti, gilintis i kiekvieno supypto kablelio prasme, vieta ir
pasukimo krypti. Dejau skersa ir apsieinu isvis be ju studijavimo.
Normalios taisykles yra rasomos jas skaitantiems zmonems, o ne vienu
pydaru kitiems pydarams. Atsiprasau visu geju

S.