Tema: Re: priekaba su ir be stabdziu
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-06-01 20:43:46
On 2012-06-01 20:24:06 +0300, eSSas said:

> Cia taip tarp kitko. Tamsta berods destytojauji?
Ponas klystate.

>  Negeda viesai sudu taskytis,

Kur nors mano zinuteje buvo keiksmazodziai?

>  kaip kokiam piemeniui?

Tai jei per 3 zinutes atsirasineja ir kitus klaidina vietoj to, kad
perskaitytu, kas jam atsakyta (gali pasitikslinti regitros puslapiuose)
su visais paaiskinimais, ir niekaip nesupranta (nors specialiai jam
isskaidziau punktais, kad suprastu), tai gal jau laikas issiaiskinti,
kelias klases baiges. Nes akivaizdu, kad skaito sakinius, bet
nesuprata, ka atskiria kabliataskiai...  Na, o jei baiges daugiau kaip
4 klases, ir nesuprata, kas parasyta (net ir su paaiskinimais), tai
diagnoze kaip ir aiski (laikas pas GD)

Audrius K.