Tema: Re: Q: gatviu "pervazos" dviratistams?
Autorius: KEdas
Data: 2012-05-29 20:46:46
Skaityti moku, todėl ir rašau, kad 67 punkte aprašyta situacija
praktiškai yra neįmanoma, nes dviračių takas visada yra arba kelias,
arba jo dalis, tad vienintelė vieta, kur jis gali su kuo nors kirstis NE
sankryžoje yra susikirtimai su išvažiavimais iš šalia kelio esančių
teritorijų.

Pasiskaityk sankryžos apibrėžimą:
Sankryža – kelių kirtimosi, jungimosi arba atsišakojimo viename lygyje
vieta, įskaitant atvirus plotus, kuriuos sudaro minėti kelių
susikirtimai, susijungimai arba atsišakojimai. Sankryžomis *nelaikomos*
vietos, kur išvažiuojama iš kelio į esančias šalia jo teritorijas arba
įvažiuojama į kelią iš esančių šalia jo teritorijų. Sankryža yra
reguliuojama, jeigu eismą joje reguliuoja šviesoforai arba
reguliuotojas. Skirtingo lygio sankryžos yra tos, kuriose keliai
jungiasi ne viename aukštyje ir yra nuovažos, leidžiančios eismui judėti
nuo vieno kelio prie kito.