Tema: Re: Q: gatviu "pervazos" dviratistams?
Autorius: Korke
Data: 2012-05-29 17:44:25
O ka cia grist nesuprantu ir isradinet kazka.
Jei tvarkingai pazymeta vieta kaip dviraciu tako kertancio gatve (t.y.
horizontaliu zymejimu is kvadraciuku sudarytos dvi horizontalios
juostos, kartais pas mus zaliai papaiso), tai mano kukliu suvokimu
traktuotina kaip elementari "dviraciu pereja" nuo perejos vulgaris
skiriasi tik tuo, kad per ja dviratastai gali vaziuoti, o ne vestis dvirati.
Bet sita, jei taip galima pavadinti sankirta nera anei jokia sankryza ar
dar koks bredas. T.y. dviratastam galioja ta pati taisykle kaip
pestesiems, vairuotojai turi reikalui esant priletint, kad galetu
praleist per ja vaziuojancius dviratastus, o sie kaip ir pestieji i ja
ivaziuoti gali tik isitikine, kad juos praleidzia. O ne kaip, kad bando
kai kurie pusprociai trimituot, kad gali kaip leke laukais dviratastas,
taip nesidaires ir nepristabdes xujatint per ja skersai gatves ir
vairuotojas turi toki pastebet ir spet praleist.