Tema: Re: Q: gatviu "pervazos" dviratistams?
Autorius: Korke
Data: 2012-05-29 16:52:28
cia kaip suprast, vaziuoju as keliu, cia pyst per ji eina pazymetas
horizontaliu zenklinimu kertantis dviraciu takas... tai reiskia man
kelia is desines i kaire kertancia dvirka turiu praleist nes jis man is
desines, o is kaires i desine tuo paciu kertancia jau ne ? Nes gi anot
sio piliecio lygiareiksme sankryza ir dvirka turi kliuti is desines t.y.
mane?
Bet tai kai suinterpretuoja tie valdininkeliai kartais tai ir uzsiduodi
klausimu ar ruko ka, ar be salmo vazinejo daug su dvirka ir is ten
pasekmes...