Tema: Re: W202 mercedes. Labai blogai?
Autorius: Giedriusf
Data: 2012-05-29 08:37:24
On Sun, 27 May 2012 23:07:36 +0300, "esguires," <esquires@idiods.kom>
wrote:


Aciu, mazdaug tokia info ir domino.

>surinkau is keliu www.mbforumas.lt temu, ka esu i tokius paklausimus rases:
>
>Pirmiausias pastebejimas toks: nors 202 zinoma nebe ta c klase, kokia buvo 
>201, bet realiai modelis nepaprastai kantrus. Tai reiskia, kad susidursi su 
>tipine problema - daugma parduodamu automobiliu mate tiek kelio ir tiek 
>isbandymu, kad dauguma kitu markiu automobiliu su tokia istorija jau senai 
>kruizina amzinuosiuose autobanuose.
>
>
>
>Nenori tureti problemu - pirk geros bukles automobili, nuo to ka nusipirksi, 
>visiskai priklausys ir islaikymo kaina, ir pasitenkinimas vaziavimu. 
>paprastai rimti mercedes pirkejai kreipia mazai demesio i metus ir rida, nes 
>marke tam atspari. jie kreipia demesi i bukle, komplektacija ir buvusi 
>seimininka, nes niekas taip nekenkia masinai, kaip blogas seimininkas. 
>detalizuoti galima pora valandu, bet manau, kad daugmaz principai aiskus.
>
>
>
>toliau einam prie silpnesniu vietu:
>
>
>
>1) kebulas, kebulas ir dar karta kebulas. jei kebulas ok, visa kita tvarkoma 
>palyginti nebrangiai. jei kebulas blogas - jis nebesutvarkomas arba 
>sutvarkomas neadekvaciomis sanaudomis. konkreciai korozija pagal perimetra - 
>arkos, kapoto ir bagazines dangcio briaunos, duru briaunos ir kitos tipines 
>vietos. plius ismetimo sistema (bet cia jau pacios sistemos ypatumas, ne 
>konkretaus gamintojo). Nusipirkus siulau nepataupyti ir nupusti kokiame 
>dinitrol centre ar panasiai - 500 litu ir nulis problemu 3 metus.
>
>
>
>2) mechninese dezese devisi pavaru jungimo mechanizmas, gali strigineti, 
>jungtis sunkiai. tvarkoma valymu, kartais perrinkimu keiciant susidevejusias 
>dalis. bet kokiu atveju smulkmena.
>
>
>
>3) m104 benzininiai varikliai gali leisti tepalus. rasoma, kad tai gali 
>privesti prie rimto remonto, bet detaliu nezinau, nes kaip ir nesigirdi, kad 
>masiskai mirinetu, nors kituose modeliuose naudojami placiai. situose 
>varikliuose dar viena problema - kronsteinas, laikantis periferija, megsta 
>pavargti ir skilti, ir ne faktas, kad isgirsi, kad kazkas negerai iki pat 
>luzimo (su garso izoliacija mercedes neprasilenke). mazieji benzininiai 
>varikliai yra pakankamai energingi, bet ekonomiski. tarkime C180 automatas 
>mieste telpa i 10-11 drasiai (gamintojas nurodo 10,6). todel jei ridos 
>nevirsija 20'000-25'000 km, galima pagalvoti ir apie benzinini varikli. 
>vienas is labiausiai vykusiu benzinu laikomas C220.
>
>
>
>4) dyzeliai: jei vistik reikia CDI, tai pirmieji varikliai buvo ne pernelyg 
>patikimi, o remontas... geriau jau netektu. zodziu 1998 metu dyzeliai labai 
>rizikingas pasirinkimas, nebent velesni. juolab, kad yra senas geras C250 
>Turbodiesel. jei pirksi sita 2.5, tai kazkokiu dideliu bedu nera (kai kas 
>sako, kad periferijos dirzas greitokai devisi, bet jei tai visos problemos, 
>tai toki varikli noretu tureti kiekvienas gamintojas). jei pasirinksi kitoki 
>dyzeli, tai reikes skaitytis su visais tipiniais lucas siurbliu siurprizais, 
>prirasyta apie tai kalnai, trumpai tariant patikimumas ne toks, kokio 
>noretusi. bet dabar jau ir remontuoja, ir keicia i bosch (kainos senai nebe 
>keturzenkles, bet 500 vis dar virsija). Plius atmosferiniams 200 ir 220 
>varikliams pasireiskia gana spartus skyrstymo velenelio dilimas, kas taip 
>pat nera smagu.
>
>
>
>5) kai kuriems varikliams aktualu greitokas grandines devejimasis, tiesa, 
>kad tokia problema turetu 2.5 dyzelis arba 2.2 benzininis girdeti neteko. 
>bet paklausyti nepakenks. Varikliu iki 1996 silpnokos galvos tarpines.
>
>
>
>6) kai kas sako, kad siplna pakaba, bet manau cia tik todel, jog dazniausiai 
>joje visos detales vis dar gimtosios (arba kaitaliojamos po viena). praktika 
>sako, kad vienkartinis 1'200-1'500 litu idejimas leidzia pamirsti, kad 
>pakaba gali buti problemine sritis is viso. zmones taip sako: normaliai 
>perrinkus pakaba musu keliais ji turi laikyti apie 100'000 km. gal ir skamba 
>fantastiskai, bet cia tikrai stiprioji mercedes puse.
>
>
>
>7) bas (brake assist) iki 1997, zinoma, jei jis is viso yra - tipines bedos 
>su jungikliu (,varlyte'). pakeisti nera nei sudetinga, nei brangu. Taip pat 
>buvo pastabu del to paties laikmecio ABS davikliu greito susidevejimo.
>
>
>
>8) elektros kabelis nuo akumuliatoriaus i variklio skyriu. nors forume 202 
>savininkai piestu stojosi esa ten viskas ok. pas juos gal ir ok, bet uzmesti 
>aki verta, ar nera nuotekiu. Universaluose - laidu pyniu, einanciu per 
>salona, susidevejimas.
>
>
>
>9) stringantis valytuvas (iki 1995), dazniausiai gelbstintis remontas 
>aprasytas cia 
>http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=14&id=17193
>
>
>
>10) koroduojanti ismetimo sistema. nors musu salygomis nekoroduojantis 
>exhaustas kazkas is stebuklo serijos, vistik 202 ismetimas isskiriamas kaip 
>neatsparus tokiam poveikiui.
>
>
>
>11) toliau smulkmenos, priklausiancios nuo konkretaus egzemplioriaus 
>susidevejimo, pvz. girgzda issedetos sedynes ir t.t., ir pan.
>
>
>
>
>
>
>"Giedriusf" <giedriusf.nereik@gmail.comun> wrote in message 
>news:4qsrr7dedc8n2i3vncjno2bq812usp9ofq@4ax.com...
>> Dairausi nebrangaus auto su benzu/dujom. Ir paskutiniu metu akis
>> uzkliuvo uz c klases 202 merso. Kainos nedideles, aisku ir masinos
>> senos. Idomu - yra igimtu bedu pas jas ir ko reikia vengti? Automatas
>> ar manualas nesvarbu, variklis  benzas. 
>