Tema: Re: W202 mercedes. Labai blogai?
Autorius: esguires,
Data: 2012-05-24 23:23:00
teisingai, nes i varsuva vaziuoti pripazink nepatogu. o lietuvoje
atstovybes, deja, nera, tik dar vieni sudrankiai, zinomi silberauto
pavadinimu. pas juos vaziuoti, tai saves negerbti, jau tikrai koks nors vos
vos labiau advanced vasia ne ka blogiau. patys sako "sito mes nemokam
tvarkyti", tai kokia prasme pas juos vaziuoti?

o kas del golfu... as tau kas, mamontovas, kad pamokancius tekstus kurciau
"brolaaauuu laikykyyyys neeenusyyymyyyynk", "atsyyybuuusk jau,
atsyyypeikeeeek yyyyys svetyyymo saaapnoooo" bla bla bla. px man kur jie
varo, kaip px kur varo dauguma w202 savininku. kvailiausias dalykas is viso
skaiciuoti kokia dali koks nors remontas sudaro masinos kainos, tipo
masinai, o ne sau kokia nors detale perki. laisva salis - jei nori
uzsimusineti pirkdami kinietiskas gumas, nes matai normaliu kaina kaip
paties automobilio, tai tegul uzsimusineja, nori su nupistais kibirais
krustis, tegul krusasi, joks tai ne pavyzdys norintiems tureti _gera_ 202 ar
dar senesni modeli.