Tema: Re: W202 mercedes. Labai blogai?
Autorius: md
Data: 2012-05-25 11:01:54
On 2012.05.24 11:48, Giedriusf wrote:
> Dairausi nebrangaus auto su benzu/dujom. Ir paskutiniu metu akis
> uzkliuvo uz c klases 202 merso. Kainos nedideles, aisku ir masinos
> senos. Idomu - yra igimtu bedu pas jas ir ko reikia vengti? Automatas
> ar manualas nesvarbu, variklis  benzas.

Kazkada ieskojau tokio mersiuko... Buvau uztikes Sport ATP-Tour
editiona. Kol svarsciau man ji nupirko is po nosies. Daugiau kiek
ieskojau nieko panasaus nemaciau. Gryna liudnuva - komplektacijos
poplikes, varikliai silpni, automatas stabdis, rudys per visur lenda.
Taip ir nenusipirkau. Bet imho jau dabar w202 yra tapes newtimeriu, o
tai reiskia auto entuziastui, bet ne darbinis arklys.

(jei nusipirksi, nedujink tu jo plz)