Tema: Re: W202 mercedes. Labai blogai?
Autorius: esguires,
Data: 2012-05-27 23:07:36
surinkau is keliu www.mbforumas.lt temu, ka esu i tokius paklausimus rases:

Pirmiausias pastebejimas toks: nors 202 zinoma nebe ta c klase, kokia buvo 
201, bet realiai modelis nepaprastai kantrus. Tai reiskia, kad susidursi su 
tipine problema - daugma parduodamu automobiliu mate tiek kelio ir tiek 
isbandymu, kad dauguma kitu markiu automobiliu su tokia istorija jau senai 
kruizina amzinuosiuose autobanuose.



Nenori tureti problemu - pirk geros bukles automobili, nuo to ka nusipirksi, 
visiskai priklausys ir islaikymo kaina, ir pasitenkinimas vaziavimu. 
paprastai rimti mercedes pirkejai kreipia mazai demesio i metus ir rida, nes 
marke tam atspari. jie kreipia demesi i bukle, komplektacija ir buvusi 
seimininka, nes niekas taip nekenkia masinai, kaip blogas seimininkas. 
detalizuoti galima pora valandu, bet manau, kad daugmaz principai aiskus.



toliau einam prie silpnesniu vietu:



1) kebulas, kebulas ir dar karta kebulas. jei kebulas ok, visa kita tvarkoma 
palyginti nebrangiai. jei kebulas blogas - jis nebesutvarkomas arba 
sutvarkomas neadekvaciomis sanaudomis. konkreciai korozija pagal perimetra - 
arkos, kapoto ir bagazines dangcio briaunos, duru briaunos ir kitos tipines 
vietos. plius ismetimo sistema (bet cia jau pacios sistemos ypatumas, ne 
konkretaus gamintojo). Nusipirkus siulau nepataupyti ir nupusti kokiame 
dinitrol centre ar panasiai - 500 litu ir nulis problemu 3 metus.



2) mechninese dezese devisi pavaru jungimo mechanizmas, gali strigineti, 
jungtis sunkiai. tvarkoma valymu, kartais perrinkimu keiciant susidevejusias 
dalis. bet kokiu atveju smulkmena.



3) m104 benzininiai varikliai gali leisti tepalus. rasoma, kad tai gali 
privesti prie rimto remonto, bet detaliu nezinau, nes kaip ir nesigirdi, kad 
masiskai mirinetu, nors kituose modeliuose naudojami placiai. situose 
varikliuose dar viena problema - kronsteinas, laikantis periferija, megsta 
pavargti ir skilti, ir ne faktas, kad isgirsi, kad kazkas negerai iki pat 
luzimo (su garso izoliacija mercedes neprasilenke). mazieji benzininiai 
varikliai yra pakankamai energingi, bet ekonomiski. tarkime C180 automatas 
mieste telpa i 10-11 drasiai (gamintojas nurodo 10,6). todel jei ridos 
nevirsija 20'000-25'000 km, galima pagalvoti ir apie benzinini varikli. 
vienas is labiausiai vykusiu benzinu laikomas C220.



4) dyzeliai: jei vistik reikia CDI, tai pirmieji varikliai buvo ne pernelyg 
patikimi, o remontas... geriau jau netektu. zodziu 1998 metu dyzeliai labai 
rizikingas pasirinkimas, nebent velesni. juolab, kad yra senas geras C250 
Turbodiesel. jei pirksi sita 2.5, tai kazkokiu dideliu bedu nera (kai kas 
sako, kad periferijos dirzas greitokai devisi, bet jei tai visos problemos, 
tai toki varikli noretu tureti kiekvienas gamintojas). jei pasirinksi kitoki 
dyzeli, tai reikes skaitytis su visais tipiniais lucas siurbliu siurprizais, 
prirasyta apie tai kalnai, trumpai tariant patikimumas ne toks, kokio 
noretusi. bet dabar jau ir remontuoja, ir keicia i bosch (kainos senai nebe 
keturzenkles, bet 500 vis dar virsija). Plius atmosferiniams 200 ir 220 
varikliams pasireiskia gana spartus skyrstymo velenelio dilimas, kas taip 
pat nera smagu.



5) kai kuriems varikliams aktualu greitokas grandines devejimasis, tiesa, 
kad tokia problema turetu 2.5 dyzelis arba 2.2 benzininis girdeti neteko. 
bet paklausyti nepakenks. Varikliu iki 1996 silpnokos galvos tarpines.



6) kai kas sako, kad siplna pakaba, bet manau cia tik todel, jog dazniausiai 
joje visos detales vis dar gimtosios (arba kaitaliojamos po viena). praktika 
sako, kad vienkartinis 1'200-1'500 litu idejimas leidzia pamirsti, kad 
pakaba gali buti problemine sritis is viso. zmones taip sako: normaliai 
perrinkus pakaba musu keliais ji turi laikyti apie 100'000 km. gal ir skamba 
fantastiskai, bet cia tikrai stiprioji mercedes puse.



7) bas (brake assist) iki 1997, zinoma, jei jis is viso yra - tipines bedos 
su jungikliu (,varlyte'). pakeisti nera nei sudetinga, nei brangu. Taip pat 
buvo pastabu del to paties laikmecio ABS davikliu greito susidevejimo.



8) elektros kabelis nuo akumuliatoriaus i variklio skyriu. nors forume 202 
savininkai piestu stojosi esa ten viskas ok. pas juos gal ir ok, bet uzmesti 
aki verta, ar nera nuotekiu. Universaluose - laidu pyniu, einanciu per 
salona, susidevejimas.



9) stringantis valytuvas (iki 1995), dazniausiai gelbstintis remontas 
aprasytas cia 
http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=14&id=17193



10) koroduojanti ismetimo sistema. nors musu salygomis nekoroduojantis 
exhaustas kazkas is stebuklo serijos, vistik 202 ismetimas isskiriamas kaip 
neatsparus tokiam poveikiui.



11) toliau smulkmenos, priklausiancios nuo konkretaus egzemplioriaus 
susidevejimo, pvz. girgzda issedetos sedynes ir t.t., ir pan.






"Giedriusf" <giedriusf.nereik@gmail.comun> wrote in message 
news:4qsrr7dedc8n2i3vncjno2bq812usp9ofq@4ax.com...
> Dairausi nebrangaus auto su benzu/dujom. Ir paskutiniu metu akis
> uzkliuvo uz c klases 202 merso. Kainos nedideles, aisku ir masinos
> senos. Idomu - yra igimtu bedu pas jas ir ko reikia vengti? Automatas
> ar manualas nesvarbu, variklis  benzas.