Tema: Re: buna dienu lyg tycia...
Autorius: FX
Data: 2012-04-17 18:50:59
Dainiushai logikos dieve atsakyk man y toky elementaru klausima... jei
supisi varzhto priekyje sriegy (jy sugadini, uzhlankstysi, sumalsi ir ar
pan.) kur dedasi tas metalas kuris priesh tai sriegio vaidmeny atliko?

FX

"Dainiushas"  wrote in message news:jmk1bb$pmf$1@trimpas.omnitel.net...

tai sakai užsipisai lievai trolint? :)

O ir su logika ne kas. Pirma varžtai sudyla, o paskui išsiplečia tiek,
kad į skyles nelenda. Ar tu čia epizodais ne apie varžtus varei? :D