Tema: Re: buna dienu lyg tycia...
Autorius: FX
Data: 2012-04-16 15:59:31
Nu jo nereikia visko paraidzhiui suprasti, uzhtenka to, kad kai kas praleido
shiokias tokias pamokas ir paskaitas :D

FX

"Jonas Kalvis"  wrote in message news:jmh43j$aud$1@trimpas.omnitel.net...

as taves i ta tukstanti neiskaiciavau, taip pat ir kodeko, vadinasi tokiu
gali buti tik 998 is 1000, o siaip tai nereik viska paraidziui suprast...
"FX"  wrote in message news:jmh14e$78q$1@trimpas.omnitel.net...

Tai jeigu tokiu kaip jus bus 1000 tai skaichiuosi kad 1000 ish 1000 pzdc
pavarai :D

FX

"Jonas Kalvis"  wrote in message news:jmgtau$2ga$1@trimpas.omnitel.net...

Greiciausiai Dainiushas norejo pasakyti, kad nevaziuot ten, kur vien oriniu
uzpisami varztai... dauguma, kad greiciau isukt varzta, naudoja pishtalieta,
o datempia raktu... va viena karta man vien oriniu "traktoristai" servise
uzpiso, sulauziau tris raktus ir atsukau tik 1.5m vamzi pridejes... o kai
raktu uzsuka, nebuvo dar taip, kad neitu atsukt, juo labiau, neteko daugiau
vamzdzio naudot... tai jei Dainiushuo papuole vienas kartas is 1000, man 1
is 1000 tai jau gaunasi sumoj 2 is 1000, o kiek dar tokiu. ziurek, gerai
paieskojes rasi bent 500 is 1000 o tai jau 50% neatsukanciu...

"VNO"  wrote in message news:jmgian$j1h$1@trimpas.omnitel.net...

> juokynga būna kai stovi kelkraštį miške su sulaužytu raktu. Visa kita px.
> O vat kodėl sunku kaip žmonėm prisukt tuos varžtus rankomis, tai niekaip
> nesuprantu.

Nesupranti, nes sugalvojai sau problema (pasitaiko matyt 1 kart is 1000) ir
dabar jos laikaisi isikibes.

VNO