Tema: Re: lpg slegio sensorius
Autorius: arulis
Data: 2012-04-19 21:05:00
pasidariau kabeli su USB-to com port ir max232 , pasijungiau prie LPG -
viskas lygtais OK, dadejo MAP'e autokalibracijos toolsas  koki 30%, dabar
OK. reikes vaziuojant kai kurias MAP celes gal pakoreguot.

OBD-II ant masinos ECU rode pries tai,  kad long-term fuel trim +25% .
vienu zodziu taip ir liko neaisku, ar cia slegis sumazejo is po reduktoriaus
tada, ar koks biesas. dabar valit.

dar baika, uzsiknisau - ar gali buti kad TX su RX supainioti vietomis? nes
pagal schema softas LPG kompo nerado. sukeiciau tx su rx - OK.