Tema: Re: lpg slegio sensorius
Autorius: arulis
Data: 2012-04-07 17:20:16
"pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message
news:jlp4re$jtt$1@trimpas.omnitel.net...
> ui...
> tai gi sakau ponui, kad 100 proc tokia pati situacija buvo pas mane,
> yranga OMVL DreamXXIN.
> Taciau- TAIP gali buti kad tu esi teisus, gali tiesiog trukti slegio-
> kodel, priezasciu gali buti x:
> -uzsikises skystos fazes filtas,
neseniai keistas (pries 1000km)
> -uzsikises dujines fazes (nors sunku butu patiketi)
pakeiciau, nes turejau atsargini - same shit.
> -sugedes reduktorius, uzstrigo toks voztuvejis auksto slegio kameroje,
> arba uzsikiso.
reduktorius kvailiavo >100 000km, pakeiciau membranas is rem komplekto, tai
visos problemos buvo dingusios. jau koki 1000km OK buvo.
neatmetama galimybe.
> -uzsikiso magistrale nuo bako.
> - uzsikiso bake esantis paemimo vamzdelis (kartais ant jo buna tinkliukas
> toks),
neitiketina, nes esant nedideliam skystos fazes pratekejimui, pradzioje
(bent keleta-keliolika sekundziu uztektu to kas yra vamzdeliuose).

> zodziu asmeniskai ais daryciau taip:
> pasiimciau kompa, kabeli- jungciau ir ziureciau. jei mato davikli,
> ziureciu koks slegis, pravaziuociau logindamas parametrus ir ziureciau kad
> jis krenta.
> patikrinciau dar vakumo zarneles einancias i reduktoriu, ipatingai jei
> varklis turbininis.
> tada jau visa kita tikrinciau...
nuvarysiu i servisa, pajungs kompa, bus aiskiau.