Tema: Re: lpg slegio sensorius
Autorius: arulis
Data: 2012-04-06 19:27:25
su vaziavimu ant duju isisprende, bet yra kazkoks bugas del aplamai
vaziavimo, nevalina - nepaduoda pakankamai duju ant gazo. net prie pilno
gazo ne riebus , kaip anksciau buvo , o liesas misinys (pagal lambda matau).
tik ant laisvu dirba be priekaistu.

kaip ten jis gaza ta jaucia? jei per vakuumo davikli esanti tame paciame MAP
sensoriuje, tai jis isduoda  prie vakuumo 0.78v, prie atmosferos slegio
1.7v . bandziau paduot per varza 5v, tas pats, panasu kad nereaguoja kompas
i ji visai.