Tema: Re: lpg slegio sensorius
Autorius: partizanas
Data: 2012-04-07 02:37:37
yra irangu kuriose galima programiskai isjungti mapa

"arulis"  wrote in message news:jllulc$85l$1@trimpas.omnitel.net...

su pirma pasitaikiusia varza 1.5 kom uztrumpinau 1 ir 3 ia koja fishkeje (ar
3 ir 2-a , nezinau is kur skaiciuot) - veikia ant duju.

kadangi atjungta fiske , tai neskaiciuoja vakuumo, matyt pagal tai isrenka
reiksmes del gazo, tai nelabai valit. paskersiu davikli dar karta ir viduj
igrusiu varza, bei gal is kokio ebajaus eina ta slegio mikroschema paimt,
turi but pigiau, o dar ir satisfactionas atsiras.