Tema: Re: DAC akcija
Autorius: esguires
Data: 2012-03-24 10:21:38
man atrodo kad tavo reklamos konsultantai tave dulkina ir jiems tai sekasi.
bb tu su toki akcija markes zinomuma pakelsi, eilines e-parduotuves
atidarymas, kuriuo simtai buvo ir simta sekmingai pamirsom. ir signalas
pletotojams nesilpnas: prekiaukit mano preke ir as pats dar ja mazmena
prekiausiu, visi dxja uzdirbsim, vos ne telekomas, kuriuo pzdc kaip
dziaugiasi kiti tiekejai. jei darai akcija, tai blet pagalvok dar ir ne kaip
gamintojas, ir ne kaip reklamos agentura, o kaip targetas. isivaizduoju, kad
esu prekybininkas (pats ka tik parasei, kad vienas is tavo targetu) ir pzdc
kaip sita akcija man rodo auksta pridetine dac verte, kad chujeju, metu
visus kitus per borta ir pirmadieni skambinu tau.