Tema: Re: DAC akcija
Autorius: Renookas
Data: 2012-03-20 16:55:36
arba tas ptas kas pirksi koki usb atmintinuka ir prie to noresi isideti
nesiojama kompiuteri. Esme tame kad skirk kainu kategorijas: jei cia DAC uz
10 Lt sveiantis tarkim 4 kg, ir tu perki kompa 4kg svorio uz 2000LT. spek
nuo ko daugiau lieka litu? ne procentu o litu? Ir dabar kokia dalis
transporto kastu tenka tai kainai?

"Vytautas"  parašė naujienų news:jka2bq$t6m$1@trimpas.omnitel.net...

ta puikiai suprantu kad kastai skiriasi. beto siunciama 8 litrai skyscio uz
10 lt, mano klausime buvo pamineti 16 liru skyscio. tai kodel apie 1000 kg
reikia klaust? beto ektronines parduotuviu turi sutartis su siuntejais ir
neziurint i svori pristaytmas kainuoja pvz 10 lt. cia bus tas pats kas
pirksi nesiojama kompa ir dar pele ir koki usb atmintuka ir mokesi uz
kiekvieno pristatyma po tokia pacia suma