Tema: Re: DAC akcija
Autorius: spakainas
Data: 2012-03-20 16:13:28
Šyryt kaiptik užsipyliau vasarinio DAC'o. Ble kaip jis putoja, į 5 litrų
talpos bakelį vos ne vos 4 litrus suvarvinau, putos per viršų lipa. O
visa kita tai labai zjb - valytuvai dirba tyliai ir valo gerai. Kvapas
nešlygštus. Kaip lietuviškas produktas, tai net labai neblogai. Aš jau
senai laikausi tokios nuostatos - jei neapsisprendi kurią prekę pirkt,
tai pirk lietuvišką.