Tema: Re: Auto atsauktos dalies keitimas - 1 attachment
Autorius: Pi.
Data: 2012-02-14 16:25:55

> Lietuvoje pagal istatyma - pardavejui.

pirkta uzsienyje.. garantija gamintojo.  sutarti su pardaveju turiu, kurioje
yra garantijos salygos: kaip turiu priziureti automobili, kur ir kiek
galioja garantija, kokios kelyje pagalbos salygos(ji irgi galioja
europoje(tose salyse kur jau vardinau))

> O kam rupi tavo galva.

etik mat.. paskaityk ne vien mano pasisakymus.. ne viena istorija, kai pirko
vienur, taise kitur ir nebuvo jokiu bedu.. krastos zmogus irgi tau pasake..
krastai dzin kur ir kas pardave(oficialus atstovas.. vasia nesiskaito)..

> Atsiuntei kas gali duoti garantija. O privalo tik pardavejas.

atsiunciau kas ja suteikia. kad lietuvoj tokvila dar padubliuoja garantija
pagal istatymo raide.. dzin..
o kaip yra pagal istatymo raide.. jei gamintojas duoda 5 metus.. o
pardavejas 1 metus garantijos.. kas bus treciais metais?