Tema: Re: Auto atsauktos dalies keitimas - 1 attachment
Autorius: Night
Data: 2012-02-14 16:21:14
Kebulo nr gali paziureti - masina pas jus, jau isardyta, neturiu dokumentu prie saves. Siaip idomu, nes
kolegos sausai atsake "akcijos nera - reiks moketi", o man kyla naturalus klausimas, kodel kitiems kur
UK, US forumuose skaiciau "akcija buvo" ir ta daikta pakeite nemokamai... Nenoriu maikes plesyti ir
susimokesiu jei esu neteisus, tiesiog noreciau motyvuoto atsakymo. O nei vienas is tavo 2 kolegu
tokio atsakymo man nedave... :)