Tema: Re: Auto atsauktos dalies keitimas - 1 attachment
Autorius: Pi.
Data: 2012-02-14 15:11:44
nu tiems kas ne tanke.. bet su tankisto kepure.. as niekada ir nesiuliau
eiti valdiskus namus.. vartotoju teises ir pan.
kad mano automobilis turi garantija pas visus oficialius atstovus(yra
sarasas saliu), as esu tikras.. del tavo ir kitu automobiliu nesu tikras.
rokas is krastos tau irgi pasake.. kad jei pirktas pas oficialu bmw
atstova.. ju kompas viska rodo ir jie niekada nera atsisake aptarnauti.. nes
ka tik pats aprasei, kaip gali parasyt centriukui laiska ir sulaukt
atsiprasymo ir/arba naujo automobilio kaip kompensacijos(kas nesuprato, tai
apie nauja automobili  buvo juokas)