Tema: Re: Auto atsauktos dalies keitimas - 1 attachment
Autorius: Pi.
Data: 2012-02-13 18:16:40
4. Gamintojas – teisės aktų nustatyta tvarka Lietuvos Respublikoje
įregistravęs savo veiklą asmuo, kuris:

1) pagamino gaminį arba apie tai viešai pareiškė jį pažymėdamas savo
pavadinimu, prekės ženklu ar kitu skiriamuoju ženklu;

2) veikia kaip gamintojo atstovas ir gamintojo prašymu pažymėtą savo
pavadinimu gaminį teikia į rinką arba, jei gamintojo atstovo Lietuvoje
nėra, – gaminį importuoja;