Tema: Re: automobilio pirkimas per www.exleasingcar.com
Autorius: DPi
Data: 2012-01-12 12:06:57
taip, lietuvoj tikrai rasi pigiau :) bet bus loterija :)
cia pas mus kokia paklausa tokia ir pasiula :)
Jeigu nori tikrai tvarkingo automobilio, aukcione susirasi, pasiruosk moketi
kazkur 30-40% daugiau negu parduodami cia lietuvoj.
Bet gausi Automobili, is didzioses raides :)
O kaip ir kas gaunasi pigiau Lietuvoj manau tema seniai aptarta ir
komentuota.....