Tema: Re: automobilio pirkimas per www.exleasingcar.com
Autorius: DPi
Data: 2012-01-12 11:26:52
dirbu su europos aukcionais apie 6 metus, del kainos tai tikrai negausi
stebuklo, bus kazkiek brangiau niegu lietuvoje, beveik visi automobiliai iki
5-6 metu PVM`miniai, tenai kaina netto, t.p. lietuvoj bus +PVM. Kartais
atsiranda niuansu del techninio stovio ir kitu smulkiu defektu, bet ridos
aisku tikros, ir bendras stovis atitinka aprasymui.