Tema: Re: automobilio pirkimas per www.exleasingcar.com
Autorius: TomasB
Data: 2012-01-12 11:37:18
man idomus momentas: kad gaunasi brangiau nei Lietuvoj (ne kart apie tai
girdejau jau). Kaip tai gali buti ? cia nebent kalba apie atvarytas dauztas
ir sutvarkytas masinas, gal tada ir apsimoka jas pigiau parduoti. Bet jei
atvaryta masina be defektu ir su tarkim iki ~ 200000 km pravaziavus, tai
nejau is tikro LT bus pigiau, nei is tokiu aukcionu pirkti? Noras yra
isigyti auto, kuris butu pilnai tvarkingas, su visom veikianciom saugumo
sistemom ir pan. Kiek paziuri kokius autopliusus ar autogidus, tai nesitiki,
kad visos tokios tvarkingos ir su "tikrom" mazom ridom ir kainuoja nedaug
(salyginai).

"DPi"  wrote in message news:jem90r$dcc$1@trimpas.omnitel.net...

dirbu su europos aukcionais apie 6 metus, del kainos tai tikrai negausi
stebuklo, bus kazkiek brangiau niegu lietuvoje, beveik visi automobiliai iki
5-6 metu PVM`miniai, tenai kaina netto, t.p. lietuvoj bus +PVM. Kartais
atsiranda niuansu del techninio stovio ir kitu smulkiu defektu, bet ridos
aisku tikros, ir bendras stovis atitinka aprasymui.