Tema: Re: Nunese boba snuki
Autorius: 911
Data: 2012-01-02 19:09:39
cia labiau modifikacijos klausimas...
mes tuo klausimu susitarem ir abiem manau gavosi gerai.
esme tame kad nezinant apie modifikacijas ir t.t. tave apgaus taip kad verksi paskui is 'serviso' pasiemes... tai va mano klausimas tame ir yra ar yra koks tolkas is tu nepriklausomu, ar ten lygiai tas pats kad as atejes pasakysiu ar mano servisas parasys kad cia ne tas pats kas eilinis gaidziukas is teleloto, o vien uz apdaila sumoketa perkant nauja 10k+ ...