Tema: Re: Nunese boba snuki
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-01-02 16:37:52
Tavo pasiulymas biski nekonkretus:

A) "iskart varyk nepriklausomiems"
B) "nepatinka, eik pas nepriklausomus"

Siulyciau rinktis varianta B, ivertinus aplinkybes, kas nepatinka.

"Robertas9"  wrote in message news:jdsf0h$lha$1@trimpas.omnitel.net...

Jei nuostuolis didelis, tai manau iskart varyk nepriklausomiems(200lt) ir
laiko sutaupysi ir pinigu daugiau gausi...
Kaip man zalos inspektorius pasake, nepatinka, eik pas nepriklausomus, bo
man po to aiskintis su vadovais reikes, kodel daugiau priskaiciavau.
Rezultate vietoj beveik dvigubai gavau.
P.s. nepriklausomi ir darbu kainas paskaiciuoja zymiai brangiau.
P.p.s. Mano ivykis jau senokai buvo, gal jau kas ir pasikeite.

"Shlipsas"  parašė naujienų news:jdlda2$h8c$1@trimpas.omnitel.net...

Maximos parkinge signaturai. Jos BTA draudimas muset' siulys servisus. yra
blogos patirties su shiuom draudimu?

--

Shlipsas
865920307 / Vilnius