Tema: Re: Nunese boba snuki
Autorius: 911
Data: 2012-01-02 18:48:00
tai visi gincai ir susiveda nedaugiau ka o i kaina...
tarkim mano atveju paskaiciuoja 7, as atnesu su tapacia ju programa (draudimo nepamenu kaip vadinasi zinosi pats) serviso paskaiciuota kad ne 7 o 12, tada uz poros dienu - nu ok  9... bl nu cia gi neturgus kaip ne kaip...
vienas suskaiciavo 7 kitas 12, duoda 'po derybu' 9 ....
tai va ir klausimas is to kad ar tie 200lt "uz nepriklausomus" butu koks argumentas..