Tema: Re: Nunese boba snuki
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-01-02 18:35:42
Labai platus klausimas, reikai ziureti konkrecia sutuacija, del ko kyla
gincas. Paprastas pavyzdys - del ko diskutuojame del apgadinimu esmes ar del
samatos? Jei nepriklausomas ekspertas buvo samdytas tam, kad nustatyti ar
tam tikri apgadinimai padaryti ivykio metu arba atsakyti į klausima - detale
reikai keisti ar galima ir remontuoti - eksperto nuomone ganetinai svarbi ir
draudikas su ja neturetu diskutuoti. Taciau visai kita situacija, kai iskyla
diskusija apie remonto kainas. Ekspertai paprastai neatsakineja į tokius
klausimus ir tik pasako - kainos normos ribose ar ne. Todel jei draudikas
nurodys servisa, kuris sutinka atlikti darbus uz 7000 Lt ir laikytis visu
technologiniu reikalavimu, eksperto nuomone, kad tai turi kainuoti 14.000
nepakeitus atleikamu darbu ir detaliu saraso,draudikui gali ir nerupeti.

"911"  wrote in message news:jdslrl$ucj$1@trimpas.omnitel.net...

o realiai is nusimamancio nuomone:
yra tolkas koks nors nepriklausomu ar ne? va man idomu zala 7klt
paskaiciavo, as paskaiciavau daugiau, koks rodiklis zalistui ta pazyma uz
200lt?
?