Tema: Re: Ar veikia Vilniaus Foto atelje pilnai ar dalinai?
Autorius: KEdas
Data: 2011-12-31 00:14:51
2011.12.30 23:55, Doxlas rašė:

> Tai čia išvis šedevras, tipo didaktinis šviesoforas, kuris didina
> triukšmą ir aplinkos užterštumą, nes reikia stabdyt ir po to vėl gazą
> mygt...

Gal įdėsiu jūtūbe (turiu filmuotą medžiagą), vis neprisiruošiu. Jei
žinai žurnalistų – būtinai paviešink šį faktą, nes tai labai geras
pavyzdys kaip „dirba“ administracija informuodama visuomenę.
Aš jų jau 3 mėnesius prašau, kad pakabintų skydą, ar kitaip paaiškintų
kodėl vairuotojai turi laukti ties tuščia pėsčiųjų perėja. Rezultatus
matote.