Tema: Re: Ar veikia Vilniaus Foto atelje pilnai ar dalinai?
Autorius: Doxlas
Data: 2011-12-30 20:23:07
Galbut tai nuo seno, kai mentas stabdydavo ir tik tada ieshkodavo
priezhasties, kaip ish taves pinigu paimt.
Tai dabartine valdzhia su neskaidriais radaru pirkimo konkursais man primena
ta sovietini/postsovietini menta, kuriam svarbu tik savo kishene prikimsht.
Todel ir propaguoju bet koki imanoma (ne neteiseta) baudu nemokejima.