Tema: Re: Ar veikia Vilniaus Foto atelje pilnai ar dalinai?
Autorius: Doxlas
Data: 2011-12-30 22:39:07
O va man buvo kai ne uzhka teko moketi. Viena karta sustojau ishvazhinedamas
ish zhiedo priesh peschiuju pereja - ten moterishke stovejo ant shaligatvio
ribos. Pradejo man rankom mojuot - tipo vazhiuok, neisiu ash. Pravazhiavau,
uzh 50 metru toliau uzh namo mentas stovi, zebro organu mojuoja - peschiojo
nepraleidimas.
Kita karta man ish prieshprieshais atvazhiuojanchio mentovozo sankryzhoj
nustate kad ivazhiavau I sankryzha jau degant geltonai shviesai...
Kaip galima suprast, komisijoj Giraitej niekas pareigunu parodymais
neabejojo. Tai va, todel ir nera manyje pagarbos keliu policijai. Dar galima
prisimint, kaip ish manes galiojanchias teises ateme buvo, turejau pats
Regitroj aishkintis kad jos tikrai galiojanchios, vazhiuot i Giraite, ten su
kazhkokiu komisaru bendraut, paprashius rashtu surashyti teises aktus, pagal
kuriuos mano teises negaliojanchios, man jos ishkarto buvo grazhintos...

O su dzhipais ir man teko orientacinese varzhybose dalyvaut, pagal legendas
vazhinet - fun.