Tema: Re: Ar veikia Vilniaus Foto atelje pilnai ar dalinai?
Autorius: bat0nas
Data: 2011-12-30 19:14:45
Taip. Ir aš esu matęs jį blyksint po darbo vakarais.
Va ir fėja užsirovė.

"YZF"  wrote in message news:jdkndd$sb0$1@trimpas.omnitel.net...

Oj ten tai gera vieta, tas fotikas pastoviai kabina tuos kurie per geltona
bando pralysti. Labai idomu buna kai susidaro koks nors kamstis visoje toje
atkarpoje, ir dar paskutinieji nori 'pralysti' per geltona. Ir tik pyst
fotikas ir dirba. Is tolo gerai matosi :)