Tema: Re: Pas Psekus vazineat kas nors?
Autorius: Exx
Data: 2011-12-01 15:22:12
na nezinau, siaip cia ant dienu rode per kk2 kaip zvonkaus lenkaite
apsipirkinejo ar tai Suvalkuose ar Augustave - tai ryziai Baslami >2x pigiau
pas juos buvo, makaronai isvis grosus kainavo, jin daug ka eme ir lygino,
tas pats aliejus, sviestas, saldainiai, vaisiai - siaip viskas panasiai buvo
ten kaip ir man Auchane. Tai net ir nezinau, nemanau, kad ten viskas
surezisuota. Faktas geriau viena karta nuvaziuoti, nei simta kartu girdeti
ir matyti per TV ar cia :)