Tema: Re: Pas Psekus vazineat kas nors?
Autorius: zhegonskas
Data: 2011-12-01 11:55:46
lenku retailas yra savotiskas vienu aspektu - zmones vartoja
kiekvienais metais daugiau, o babkemis nuperka uz maziau. lenkisku
produktu kainas jei norit lygint, tai (atmetant visas chemijas ir
brandines prekes) lyginkit su norfos private leiblais, ar maximinem
"optima linijom"

aisku, bendras kainu lygis zemesnis, bet kokybe lenku siaip nekas -
shuda jie eda.