Tema: Re: Pas Psekus vazineat kas nors?
Autorius: NicMC
Data: 2011-12-01 14:54:12
On 2011.12.01 14:45, booraz wrote:
> VBS radijas cia tau pranese turbut.
>
> Ka tik skambinau i ServiceNet, sakau pirkau Samsung telika ne Lietuvoje
> ar galioja garantija, nes sugedo. Konsultante sako tuoj paziuresiu
> reikalavimus. Paziurejo ir pasake, kad europoje pirktiems ir su pirkimo
> dokumentais garantija GALIOJA. Paklause kur pirkau, sakau Lenkijoje.
> Tai sako atvezkite.

Nu tai valio, jei ServiceNet galvoja kitaip nei pats zumzungas. Aš
bendravau zumzungo puslapyje nurodytu informacijos numeriu. Beje,
pilypas ir eldžy normaliai turi nurodę savo regiono būstines latvijoj,
gi zumzungas teduoda lietuvišką 800 numerį.
Visais trimis atvejais atsakymas buvo vienareikšmiškas - Lietuva yra
tame pačiame regione, kaip latvija ir estija. Ir jei latvijoj pirktum -
taisytume, o lenkija tai sorry, bet kitas regionas ir nieko mes nežinom
ir žinot nenorim.