Tema: Re: Pas Psekus vazineat kas nors?
Autorius: booraz
Data: 2011-12-01 14:15:45
As tai susidariau tokia nuomone, kad vieninteliame tame Auchane yra
pigiau. Nei suvalkuose, nei augustove, nei bialostoko kitose
parduouvese (tesco, galeria kvadrat, cash&carry, galeria biala) ka nors
rasti pigiau nepavyko.  Prie to Auchan yra ir statybiniu medziagu (ale
senukai) Leroy Merlin (panasiai rasosi kazkaip). Siaip yra
http://www.auchan.pl/promocje/
ju lankstinukai akcijiniai.

Alus nepigiau, stiprus alkoholis nepigiau, tualetinis popierius
nepigiau, vienkartiniai ranksluosciai nepigiau.

--
booraz
2011.12.01 14:06:50