manau cia apie sita toyotos varikli: http://kightlinger.net/files/personal/car/documents/Celica%20Documents/Engine/ARTICLE_ENGINE_CYLINDER_BLOCK_INSPECTION.pdf jos manuale randama: NOTICE: If the cylinder is washed at high temperatures, the cylinder liner sticks out beyond the cylinder block, so always wash the cylinder block at a temperature of 45°C (133°F) or less. Taciau pries tai rasoma ir kaip plauti: CLEAN CYLINDER BLOCK Using a soft brush and solvent, thoroughly clean the cylinder block. "VNO" <paklausk_adreso@manes.lt> parašė naujienų pranešime:j78sdm$vam$1@trimpas.omnitel.net... > toj paaiskes, kad cia yra radiobankomis valdomo automobiliuko variklis. > > > VNO > "Staska" <staska_s@jahu.kom> wrote in message > news:j78rkh$tu9$1@trimpas.omnitel.net... >> >> "Dizzy" <info@gmail.com> wrote in message >> news:j71t9n$nh3$1@trimpas.omnitel.net... >>> Variklis išrinktas pilnai. Kadangi detalių plovėjai plauna tik aukšta >>> temperatūra ~90C, o man negalima daugiau 45C, >> >> Jau 10m plaunu visus variklius, galvutes ~ 80-90 laipsniu temperaturoj su >> chemija. Niekad nekilo jokiu problemu nei del kraipymusi, nei del >> korozijos >> ir pan.. >> >>