Tema: Re: Išrinkto variklio plovimas. Chemija?
Autorius: svyt
Data: 2011-10-12 02:45:35
nereikia merkt nieko. pakabini bloka virs bliudo su dizeliu ir sveiti
sepeciu, beto tas pats dizelio 10 litru tinka dar 10 varikliu isplaut.
tavo chemija sues visas gumas, suzadins korozija. su tokiu poziuriu tu
turesi dar viena nevykusi bandyma is savo patirties, itariu tenbuvo ne
temperatura kalta o kazkoks radikalus sprendimas, papasakok detaliau, kad
mes neuzsiratume ant jo, kaip plovei, ka sugadinai, nuo plovimo 90 laipsniu
vandeniu skilo variklio galvute, taip?.

--
vyt/ /