Tema: Re: Išrinkto variklio plovimas. Chemija?
Autorius: svyt
Data: 2011-10-12 22:47:41
dizelio riebalas identiskas tepalu riebalui. o tau plovykloje leis plaut
varikli?
alkuninis klinijo gal todel kad indeklo vidaus tepalais nesutepei? kaip gali
kakliukas nuo +90 susikraipyt? ten viskas padaryta is kieciausio ir
kokybiskiausio metalo visame automobilyje. gal svaistikliu galus (tuos kur
prisisuka prie svaistiklio, tokiu U  formos, jie individualus kiekvienam
svaistikliui) vietomis sumaisei?

--
vyt/ /