Tema: Re: Išrinkto variklio plovimas. Chemija?
Autorius: Dizzy
Data: 2011-10-12 20:33:29
2011.10.12 02:44, svyt rašė:
> nereikia merkt nieko. pakabini bloka virs bliudo su dizeliu ir sveiti
> sepeciu, beto tas pats dizelio 10 litru tinka dar 10 varikliu isplaut.
> tavo chemija sues visas gumas, suzadins korozija. su tokiu poziuriu tu
> turesi dar viena nevykusi bandyma is savo patirties, itariu tenbuvo ne
> temperatura kalta o kazkoks radikalus sprendimas, papasakok detaliau, kad
> mes neuzsiratume ant jo, kaip plovei, ka sugadinai, nuo plovimo 90 laipsniu
> vandeniu skilo variklio galvute, taip?.

Nuo dyzelio riebalas lieka.
Aš ne dėl to kad neplauti, bet rankiniu būdų garaže mažai noro turiu tai
daryti su visu bloku. Jei galima nupurkšti priemonėm, tam skirtomis, ir
po to nuplauti aukštu slėgiu, bei prapūsti oru, tai kam terliotis su
bliūdais? Plovykla šalia namų...
Praeitą kartą buvo plauta įmonėje (neminėsiu kokioje) kur šlifuoja
galvutes ir kt variklio darbus daro. Įdeda į spec plovimo kamerą visas
detales, uždaro ir plauna ten ~40min, 90C>. Išėmus prapučia oru. Viskas
blizga, visi varžtai, veržlės, stūmoklių nagaras net nusiplauna ir t.t.
Kai pradėjau viską atgal surinkinėti ir veržti alkūninį- alkūninis
nesisuko, klinijo. Nors išrenkant viskas buvo ok. Susikraipė vienas
pagrindinis kakliukas. Teko tiesinti. Tikrinti kitas vietas.